نماد سایت مجله ورزشی adisport

تکذیب وجود ۲۰ میلیارد تومان در حساب هیات فوتبال خوزستان

علی قاسمی در گفت و گو با ایسنا، پیرامون اظهاراتی در خصوص درآمدهای هیات فوتبال خوزستان و این که در لیگی مثل سوپر لیگ فوتبال خوزستان درآمد هیات ۲۷۰ میلیون تومان است و این که در حال حاضر حدود ۲۰ میلیارد تومان در حساب هیات فوتبال استان است، اظهارکرد: وجود ۲۰ میلیارد تومان در حساب هیات و کلا این چنین مواردی را تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: هیات های فوتبال استان ها بر اساس مصوبه هیات رییسه هر استان جهت برگزاری مسابقات در استان و با توجه به حق الزحمه داوران، ایاب و ذهاب و همچنین یک وعده غذایی در آنالیز قیمت ها آورده می شود و اصلا وضعیت حساب هیات فوتبال خوزستان به این صورت نیست که در یک برنامه تلویزیونی به آن پرداخته شد.

دبیر هیات فوتبال خوزستان افزود: همچنین هیات فوتبال نیز برای کاهش هزینه از عوامل و کوبل اجرایی همان شهرستان یا شهرستان همجوار استفاده می کند و همان گونه که مستحضر هستید هیات فوتبال یک ارگان دولتی با ردیف بودجه نیست و تمام هزینه های خود را از باشگاه های شرکت کننده تامین می کند.

وی بیان کرد: مانده حساب های هیات فوتبال از اظهارنامه مالیاتی که هر ساله در اداره مالیات استان خوزستان پرداخت می شود نیز قابل مشاهده است.
همچنین در خصوص زمین چمن و اماکن ورزشی هم باید بگویم هیات ها فاقد همچنین اماکنی هستند و تماما زیر نظر ادارات ورزش و جوانان استان ها هستند.

قاسمی در خصوص دریافت پول بابت خروج بازیکنان از استان و هزینه کلاس های آموزش مربیگری و داوران، گفت: اشل قیمت و همچنین موارد بهره برداری و استفاده از آن براساس اساسنامه فدراسیون است که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC است و مگر می شود هیات خوزستان برخلاف آن عمل کند.
نه تنها ما بلکه هیچ هیات حق تغییر این اشل را نداریم.

وی عنوان کرد: متاسفانه در یک برنامه فوتبالی به این موضوعات درباره هیات فوتبال خوزستان پرداخته شد، برنامه ای که نباید یک طرفه به این موضوعات می پرداخت و با اطلاعاتی که افرادی که اکنون دستشان از هیات فوتبال کوتاه شده و در اختیار آن ها می گذارند، ما را قضاوت کنند.
لذا از مدیران بالا دستی صدا و سیما و نظارتی خواستار ورود و نظارت بیشتر به این برنامه هستیم.

دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: این حق برای مراجع ذیصلاح و نظارت کننده محفوظ است که هر وقت اراده کردند، اسناد و سایر مدارک مورد نیاز را در هیات فوتبال خوزستان بررسی کنند.

انتهای پیام

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل