نماد سایت مجله ورزشی adisport

درخشش هافبک سرباز پرسپولیس در ملوان/ تاثیرگذاری در ۴ امتیاز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر توانسته با هدایت مهدی تارتار یکی از بهترین آمارهای خود در ادوار این مسابقات را به ثبت برساند و این تیم با گذشت ۱۹ هفته از مسابقات با ۳۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده چهارم جدول جای گرفته است.

محمد عمری که در نیم فصل اول پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت با اتمام مسابقات و آغاز نقل و انتقالات نیم فصل دوم تصمیم گرفت تا دوران مقدس سربازی خود را در باشگاه ملوان بگذارند و با نظر مثبت مهدی تارتار با عقد قراردادی راهی این تیم شد.

عمری در نیم فصل دوم تاکنون در ۳ دیدار با استقلال تهران، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان برای ملوان به کار گرفته شده است که تنها در بازی با استقلال از اواسط بازی به کار گرفته شد و در دو بازی بعدی از ابتدا در ترکیب ملوان حضور داشت.
عمری در بازی با فولاد خوزستان با پاس خود منجر به گلزنی تیمش شد و در دیدار با گل گهر هم توانست با نفوذ به محوطه جریمه برای تیم خود پنالتی بگیرد و باعث پیروزی ملوان در این بازی حساس شد.
ترابی در ۳ بازی که حضور داشته توانسته در کسب ۴ امتیاز برای تیم خود نقش پررنگی داشته باشد و خیلی زود خود را به ترکیب اصلی ملوانان تحمیل کرد.

ملوان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در تهران باید رو در روی پیکان قرار گیرد و تارتار و شاگردانش نگاه ویژه‌ای به ۳ امتیاز این دیدار دارند تا رتبه خود در جدول رده بندی را بهبود ببخشند.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل