نماد سایت مجله ورزشی adisport

سپاهان شروع جدید پیکان بود/ ملوان با سال های پیش متفاوت شده است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری قبل از دیدار برابر ملوان بندرانزلی از هفته بیستم لیگ برتر گفت: یک دیدار سخت را برابر ملوان خواهیم داشت.
این تیم نسبت به گذشته کاملا تفاوت پیدا کرده، منسجم بازی می کند، شرایط خوبی دارد و توانسته در جدول از موقعیت خوبی برخوردار شود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی برابر سپاهان شرایط روحی و روانی خوبی پیدا کرده و با بازیکنان مان هم قسم شده ایم تا در ادامه این روند پیروزی ها را ادامه دهیم و به این نتیجه رسیده ایم که سپاهان شروعی جدید برای ما خواهد بود و می خواهیم این پیروزی ها را در دیدارهای بعد هم داشته باشیم.
بازیکنان و من به هم قول داده ایم که جایگاهی بهتر در جدول داشته باشیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است شما در آمار ۶۰۰ دقیقه نتیجه نگرفته اید، گفت: از این ۶۰۰ دقیقه ای که دوستان گفته اند ۵۹۹ دقیقه در لیگ نبودم و برایم جالب بود.
شغل ما همین است.
کار خود را انجام می دهیم و تلاش می کنیم موفق باشیم ضمن اینکه به نظرات همه احترام می گذارم و برای دوستان ارزش بالایی قائلم.

عنایتی در خصوص آوردن چند بازیکن به تیمش و بهتر شدن فاز هجومی پیکان گفت: تجربه تیم ما بالا نبود و نیاز داشتیم چند بازیکن باتجربه را در اختیار بگیریم، با آمدن قربانی کمک زیادی به پیکان شد و ما از این اتفاق جواب گرفتیم و امیدوارم بتوانیم در آینده هم روند پیروزی های خود را ادامه دهیم.

وی در خصوص دربی ۱۰۳ که چهارشنبه برگزار خواهد شد، گفت: برای دو تیم آرزوی موفقیت دارم با توجه به شرایطی که استقلال و پرسپولیس دارند باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم و به عنوان کسی که ریشه ام استقلالی است امیدوارم در این دیدار استقلال برنده از زمین خارج شود.

وی در پایان و در خصوص حذف تیم امید و اینکه انتقاداتی از عنایتی صورت گرفته که گفته بود برخی بازیکنان را کسی نمی شناخت گفت: هیچ توضیحی برای این موضوع ندارم و شما را به گذشته دعوت می کنم که برخی از بازیکنان کجا بودند و به کجا رسیدند.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل