نماد سایت مجله ورزشی adisport

لیست سوریه برای جام ملت‌ها اعلام شد/ ۶ بازیکن جدید و غیبت عمرسوما

به گزارش خبرنگار مهر، «هکتور کوپر» سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال سوریه فهرست نهایی این تیم را برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که از تاریخ ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن در قطر برگزار خواهد شد، اعلام کرد.

لیست نفرات تیم ملی سوریه به شرح زیر است:

ابراهیم عالمه، احمد مدنیه، طه موسی، مکسیم صراف، أیهم أوسو، عمر میدانی، ثائر کروما، موید الخولی، خالد کردغلی، موید العجان، عمرو جنیات، عبد الرحمن ویس، کامل حمیشه، محمد عثمان، ایزاکیل العم، خلیل الیاس، ألمار إبراهام، محمد الحلاق، فهد الیوسف، عمار رمضان، محمود الاسود، ابراهیم هیسار، عمر خریبین، بابلو الصباغ، ماردیک مردیکیان، انطونیو یعقوب.

لیست تیم ملی فوتبال سوریه شامل ۱۰ بازیکن لژیونر شاغل در اروپا و آمریکای جنوبی، ۸ بازیکن در لیگ‌های کشورهای عربی و آسیا و ۸ بازیکن از لیگ داخلی سوریه است.

در لیست تیم ملی سوریه ۶ بازیکن نخستین تجربه حضور در تیم ملی را تجربه می‌کنند و تا کنون در تیم ملی به میدان نرفته‌اند که شامل مکسیم صراف، أیهم أوسو، وثنائی الوسط، خلیل الیاس، محمود الأسود، بابلو صباغ، انطونیو یعقوب می‌شود.

تیم ملی سوریه هفتمین حضور خود در تاریخ جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند و پیش از این هرگز موفق به راهیابی به دور دوم این مسابقات نشده است.
این تیم در گروه دوم با تیم‌های استرالیا، ازبکستان و هند هم‌گروه است.

«هکتور کوپر» پیش از این توانسته بود تیم ملی مصر را به جام جهانی ۲۰۱۸ برساند و با این تیم به فینال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۷ راه یابد.
علاوه بر این، تیم ملی ازبکستان را به دور دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رساند.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل