تیم آناصنعت حال و روز خوشی ندارد/ لزوم حمایت مدیران تیم و مسوولان

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صبوری عصر جمعه پس از شکست آناصنعت برابر ایرالکو اراک گفت: این بازی نزدیک و سخت بود و ما خیلی زود به گل رسیدیم و البته موقعیت های زیادی داشتیم که گل نشد.

سرمربی تیم آناصنعت قم افزود: نیمه دوم، بازی نزدیک تر شد و تعداد موقعیت هایی که از دست دادیم دو رقمی بود و امروز بدشناسی آوردیم و گل نزدیم و تیم حریف هم به این پیروزی نیاز داشتند.

وی با بیان اینکه تیم ما حال و روز خوبی ندارد افزود: یک ماه و نیم است که برای پرداخت قراردادهای بازیکنان وعده و وعید داده می شود اما اتفاقی رخ نمی دهد.

صبوری اضافه کرد: ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان مانده و آینده مشخصی برای این امر متصور نیستیم و ما یک توانی داریم و خانواده های بازیکنان نیز به امیدی در این تیم حضور دارند.

سرمربی تیم آناصنعت قم عنوان کرد: بازیکنان ما با همه وجود تمرین می کنند و اما دریافتی ندارند و مشخص نیست چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

سرمربی تیم آناصنعت قم ادامه داد: مدیران تیم باید به تعهدات خود عمل کنند و این تیم برای مردم این شهر است که به امیدی به ورزشگاه می آیند و امروز هم ناراحت ورزشگاه را ترک کردند.

صبوری اضافه کرد: شرایط ما بسیار سخت است و تمرینات خوبی نداریم و بازی بعد نیز بیرون از خانه است و این تیم نیازمند حمایت است چرا که بهترین تیم ورزشی گروهی استان این تیم لیگ برتری است که اگر کسی کاری از دستش بر می آیند باید انجام دهد.

وی تاکید کرد: وقتی مدیران باشگاه تعهدی می دهند باید به وعده های خود عمل کنند چرا که بازیکنان و کادر فنی با این تعهدات وارد این عرصه شدند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.