حضور سه بازیکن تیم ملی ایران در جمع برترین‌ها تا پایان دور دوم

0

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، نفرات برتر در هر بخش معرفی شدند که تیم ملی فوتبال ایران ۳ نماینده دارد.
در بخش بهترین گلزنان، اکرم عفیف از قطر و ایمن حسین از عراق هر کدام با ۳ گل زده در صدر قرار دارند و پس از آنها، مهدی قایدی از ایران، جکسون اروین از استرالیا، سلطان عدیل از امارات، مینامینو از ژاپن، لی کانگ این از کره جنوبی، محمود المردی و موسی التماری هر دو از اردن و ساپاچای چایده از تایلند با دو گل زده در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند.

در بخش بهترین پاسورها، ۳ بازیکن با ثبت دو پاس گل در رده نخست قرار دارند که نام سامان قدوس از ایران در کنار معز علی از قطر و یزان النعیمات از اردن دیده می‌شود.
در بخش ثبت دوئل موفق، روزبه چشمی بازیکن تیم ملی ایران با ثبت ۱۴ دوئل موفق به تنهایی در صدر این لیست قرار دارد و پس از او صلاح الیحیایی از عمان قرار گرفته است.

دیدارهای دور سوم از امروز دوشنبه دو بهمن آغاز می‌شود و تیم ملی ایران فردا سه شنبه در آخرین دیدار گروهی خود به مصاف تیم ملی امارات می‌رود که این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.