فرکی: امیدوارم با صدرنشینی مرحله گروهی را به پایان برسانیم

0

به گزارش خبرنگار مهر از قطر، حسین فرکی پیش از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات اظهار داشت: از اینکه در دو بازی توانستیم ۶ امتیاز کسب کنیم نتیجه خوبی برای تیم ملی محسوب می شود و بازی امروز هم تیم های اول و دوم گروه C را به طور قطع مشخص خواهد کرد و امیدوارم به پیروزی و صدرنشینی ایران همراه شود.

او ادامه داد: ما باید از دیدار های مرحله گروهی برای بهتر شدن استفاده کنیم تا در بازی های مرحله حذفی به مشکل نخوریم.
در دو دیدار گذشته عملکرد خوبی داشتیم اما در یکی، دو جا با اشکالاتی همراه بودیم که امیدوارم با برطرف شدن آن دیگر شاهد اشتباهات بازیکنانمان نباشیم.

فرکی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که ابتدا به جمع ۴ تیم برتر و پس از آن به فینال صعود کنیم که با قهرمانی ایران همراه شد.
اگر بازیکنان ایران در کنار بار فنی که دارند همدلی خود را هم حفظ کنند، قطعاً تیم نتیجه خواهد گرفت.

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا باید از تیم ملی انتظار قهرمانی داشت یا خیر، گفت: ما در دوره از این مسابقات که در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۵ انجام شد شانس قهرمانی داشتیم اما در هر دو دوره بازیکنان ایران اشتباهاتی را انجام دادند که منجر به عدم قهرمانی تیم ملی کشورمان شد.
اکنون هم ما شرایط خوبی برای قهرمانی در آسیا داریم.
پس از دیدار با هنگ کنگ با بازیکنان صحبت کردیم که آنها بابت عملکرد خود ناراحت بودند و امیدوارم بتوانند روحیه خود را حفظ کنند.

فرکی افزود: فوتبال قابل پیش بینی نیست و دیدگاهی که از تیم هایی مانند ژاپن، کره جنوبی و عراق داشتیم اما با نتایجی که به دست آمد اکنون نگاه ما به این تیم ها عوض شده است.
من اعتقاد بر این است که اگر می خواهیم قهرمان شویم باید نگران رویارویی با ژاپن، کره جنوبی و… باشیم.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.