برگزاری مجمع کمیته ملی پارالمپیک با حضور وزیر ورزش

0

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به ریاست کیومرث وزیر ورزش و با حضور غفور کارگری رییس کمیته و دیگر مسوولان ورزش در محل کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد.

این نخستین مجمع عمومی است که در دوره ریاست غفور کارگری برگزار می شود.
قرار است در این مجمع گزارش عملکرد کمیته ملی پارالمپیک در حوزه های مختلف ارائه شود.

آغاز مجمع کمیته ملی پارالمپیک به گزارش عملکرد کاروان ورزش ایران در بازی های پاراآسیایی توسط کمال جوانمرد دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک اختصاص داشت.

وی بعد از ارائه گزارش، اشاره ای به رویدادهای پیش‌رو در سال ١۴٠٣ شامل بازی‌های پارالمپیک پاریس و همچنین برگزاری اردوهای بازی‌های پاراآسیایی جوانان در تاشکند داشت.

در ادامه مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، گزارش حسابرس مستقل و صورت‌های مالی ارائه شد که از سوی اعضا مورد تایید قرار گرفت.
حسابرس کمیته ملی پارالمپیک عملکرد کمیته در این بخش را منصفانه، یعنی از روی انصاف و عدالت عنوان کرد.

در ادامه امیر ماندگار فرد بازرس کمیته پارالمپیک، گزارشی مبنی بر عملکرد بخش‌های مختلف و اقدامات صورت گرفته ارائه داد که مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

بخشی از مجمع کمیته ملی پارالمپیک به رای گیری برای انتخاب خزانه دار اختصاص داشت.
پیش از این خانم نعیمی خزانه دار بود که انصراف داد، به همین دلیل انتخاب خزانه دار جدید در دستور کار مجمع امروز قرار گرفت.

حامد میرزاحسینی تک کاندیدای خزانه داری بود که رای لازم را گرفت.
بدین ترتیب وی تا پایان دوره خزانه دار کمیته است.

پولشویی دیگر موضوع مورد بحث در مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک بود، در این بخش با رای اعضای مجمع و به منظور پیگیری هدفمند موضوع، محمدتقی نامی به عنوان مسوول مبارزه با پولشویی انتخاب شد.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.