خراسان شمالی میزبان سه رویداد بین‌المللی کوراش خواهد بود

0

کورش خسرویار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ریزی اولیه جهت برگزاری سه رویداد بین‌المللی کوراش در خراسان شمالی اظهار کرد: اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ با همکاری فدراسیون جهانی کوراش، فدراسیون کوراش ازبکستان و اداره کل ورزش جوانان خراسان شمالی در قالب مسابقات وورد حرفه‌ای‌های جهان در بجنورد برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رویداد مشترک کوراش و کشتی باچوخه همزمان با مسابقات کشتی باچوخه اسفراین افزود: اولین دوره مسابقات بین‌المللی کوراش در سال جدید میلادی در گود چشمه زینل‌خان برگزار می‌شود.

دبیرکل انجمن کوراش بیان کرد: مسابقات کورارش در دو وزن برگزار خواهد شد که جوایز و هزینه‌های برگزاری آن توسط فدراسیون جهانی تامین خواهد شد.

خسرویار بیان کرد: برنامه‌ریزی حضور ورزشکارن از پانزده کشور جهان در اسفراین در حال انجام است.

وی با اشاره به دومین رویداد بین‌المللی کوراش به میزبانی خراسان شمالی بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان با حضور هشت تیم از چهار قاره جهان در بجنورد برگزار خواهد شد.

دبیرکل انجمن کوراش گفت: برپایی اردوی مشترک بین‌المللی در کمپ بین‌المللی آسیا در شهر بجنورد نیز سومین اتفاق خواهد بود.

خسرویار با اشاره به واگذاری رسمی سالن هیات جودو به انجمن کوراش کشور و هیات ووشوی خراسان شمالی تصریح کرد: بازسازی کلی کمپ بین‌المللی و آغاز فاز دوم کمپ در مجموعه شهید علیدخت با نظر مساعد وزیر ورزش به زودی آغاز خواهد شد.

دبیرکل انجمن کوراش با اشاره به بازگشت کمپ تیم‌های ملی بیان کرد: از اسفند ماه کلیه اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان در این کمپ برگزار خواهد شد.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.