رویکرد الدحیل در دیدار با پرسپولیس/ پایان کار آسیایی با برد

0

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس میزبان «الدحیل» قطر خواهد بود.
پیروزی در این مسابقه برای شاگردان یحیی گل‌محمدی حیاتی است و برای اینکه بتوانند شانسی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشند باید ۳ امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنند.
البته صعود پرسپولیس به دیدارهایی که در روز دوشنبه برگزار می‌شود هم بستگی دارد و این تیم نیم نگاهی به این نتایج دارد.

از سوی دیگر تیم فوتبال «الدحیل» در این فصل نتوانسته است نتایج قابل قبولی کسب کند، حذف زودهنگامی از این مسابقات داشت و همین مساله باعث شده است بازیکنان الدحیل بخواهند از آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا نهایت استفاده را ببرند و با یک برد به کار خود در آسیا پایان دهند.

پایگاه خبری «وکاله الأنباء» قطر در یادداشتی به این مسابقه پرداخته است و بر انگیزه بالای «الدحیل» برای کسب نتیجه در این مسابقه تاکید کرده است.

این رسانه قطری در این خصوص نوشته است: «الدحیل» در یک دهه اخیر هرگز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست نداده است و اکنون که شانسی برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی ندارد می‌خواهد با یک پیروزی مقابل پرسپولیس به کار خود در این مسابقات پایان دهد و علاوه بر ارائه یک دیدار اخلاقی و حیثیتی، به رده دوم گروه برسد.

این خبرگزاری همچنین ضمن اشاره به اینکه این مسابقه چهارمین دیداری است که «کریستوف گالتیه» هدایت «الدحیل» در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد، نوشته است: «گالتیه» علیرغم غیبت تعدادی از ستارگان خود مانند «فیلیپ کوتینیو» و «ابراهیما دیالو» امیدوار است با یک برد به کار خود در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد و شکست یک بر صفر در دیدار خانگی مقابل پرسپولیس را جبران کند.

«گالتیه» سرمربی فرانسوی، در اکتبر گذشته هدایت «الدحیل» را برعهده گرفت و جانشین «هرنان کرسپو» آرژانتینی شد که اکنون روی نیمکت «العین» امارات نشسته است.

دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و الدحیل با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
با این نتیجه بود که سرمربی الدحیل اخراج شد و امیدهای این تیم برای صعود کمرنگ شد

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.