مدافع قهرمانی میزبان فولاد صدرنشین/ پیکان در اندیشه خروج از بحران

0

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه ۱۲ آذر با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گرگان، یزد، ارومیه، مشهد و رامسر پیگیری خواهد شد.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در مهمترین دیدار این هفته در سالن اختصاصی خود میزبان فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین است.
فولاد که با هفت برد و ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد در حالی به مصاف شهداب می‌رود که سایه گیتی‌پسند با یک اختلاف امتیاز این تیم را کلافه کرده است و از سوی دیگر شهداب (پنج برد، ۱۶ امتیاز و رتبه چهارم جدول) مدافع عنوان قهرمانی است و از بازیکنان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات بهره می‌برد، بنابراین پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد به ویژه فولادی‌ها که از هفته سوم در صدر جدول قرار گرفتند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز که با هفت برد و ۲۰ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، این هفته در تهران به مصاف پیکان می‌رود.
دو تیم در هفته هشتم مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و در تلاش برای ادامه این روند هستند.

پیکان برای خروج کامل از بحران نیازمند پیروزی در این مسابقه است و شاگردان سیدسعید عقیلی نیز برای حفظ جایگاه دوم و در صورت لغزش فولاد، جهت صعود به صدر جدول نیازمند برد مقابل پیکان در تهران هستند.

تیم هورسان رامسر که از هفته هشتم با تغییر سرمربی روبرو شد، این هفته در سالن شهید صدر رامسر میزبان طبیعت است.
شاگردان ابراهیم وادی که در گنبد موفق به شکست شهرداری این شهر شدند، در مسیر بازگشت به تهران راهی رامسر خواهند شد تا یک برد دیگر به اندوخته‌های خود در جدول اضافه کنند، اما حتماً آرش صادقیانی برای جدال با این تیم برنامه‌هایی دارد.

هورسان با ۶ برد و ۱۴ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و طبیعت با چهار برد و ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم است.

تیم ایفاسرام اردکان که در هفته هشتم مغلوب پیکان شد و با پنج برد و ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول است، این هفته میزبان سایپا تهران در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان است.
سایپا امید زیادی به پیروزی در این مسابقه نخواهد داشت زیرا تاکنون هفت شکست تجربه کرده و در انتهای جدول قرار دارد.

از نظر جایگاه دو تیم در جدول و فاصله رتبه دو تیم پاس گرگان (چهار برد، ۱۰ امتیاز و رتبه هشتم) و چادر ملو اردکان (چهار برد، ۱۳ امتیاز و جایگاه ششم) حساس‌ترین مسابقه هفته نهم را برگزار خواهند کرد.
طبیعی است که برنده این مسابقه جایگاه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد، زیرا هر دو تیم چهار برد در گنجینه این فصل از مسابقات خود ذخیره کردند.

سالن مهران مشهد میزبان شصت‌ودومین مسابقه لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ است، جایی که نیان الکترونیک خراسان مقابل شهرداری گنبد کاووس صف‌آرایی خواهد کرد.
نیان در این مسابقه برای چهارمین برد و شهرداری گنبد برای سومین پیروزی تلاش خواهد کرد و پیش‌بینی نتیجه این مسابقه کار آسانی برای کارشناسان نخواهد بود.

در آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر تیم شهرداری ارومیه (دو برد، شش امتیاز و رتبه سیزدهم) میزبان مس رفسنجان خواهد بود.
مس که در رتبه یازدهم قرار دارد، در این بازی خارج از خانه به دنبال سومین برد خود است تا حداقل ۹ امتیاز خود را به ۱۱ تبدیل کند.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

ایفاسرام اردکان – سایپا تهران، سالن آیت‌الله خاتمی

پیکان تهران – گیتی پسند اصفهان، سالن فدراسیون

پاس گرگان – چادرملو اردکان، سالن امام خمینی (ره)

شهداب یزد – فولاد سیرجان ایرانیان، سالن اختصاصی شهداب

شهرداری ارومیه – مس رفسنجان، سالن غدیر

نیان الکترونیک خراسان – شهرداری گنبد کاووس، سالن مهران

هورسان رامسر – طبیعت، سالن شهید صدر

این دیدارها به طور همزمان از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.