مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در شاهرود برگزار شد

1

به گزارش خبرنگار مهر، تهمینه رئیسی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی خانه بدمینتون شاهرود از برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: ۱۹ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ۱۲۶ ورزشکار از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور دارند، افزود: مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در چهار در شاهرود برگزار شد و در بخش انفرادی در رده زیر ۱۹ سال، فاطمه فنایی از شاهرود اول، فاطمه شمس‌آبادی از مشهد دوم و آیسان شوریده از زنجان سوم شدند.

مسئول برگزاری رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران کشور با بیان اینکه در رقابت‌های دونفره زیر ۱۹ سال، حنانه رجبی و فاطمه فنایی از شاهرود مقام اول را کسب کردند و هستی رحیمی و مهان تشکری از تهران، هانا یک‌رنگ‌خانی و روژینا لطیفیان از تهران به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رئیسی بیان کرد: در انفرادی زیر ۱۷ سال نیز سنا حسنلو از زنجان موفق به کسب مقام نخست شد فاطمه واعظیان از شاهرود و هانا ملأ کریمی از ساری دوم و سوم شدند.

وی افزود: در رقابت‌های دونفره رده سنی زیر ۱۷ سال، یکتا خوگر و باران رهبری‌نیا از کرج مقام اول شد و آرتینا آقاپور و هانا ملاکریمی از ساری مقام دوم، فاطمه واعظیان و ثمین عرب عامری به همراه عارفه مزحجی و فاطمه زهرا اسدی از شاهرود به مقام مشترک سوم دست یافتند.

به این خبر امتیاز دهید
1 نظر
  1. مینا می گوید

    بازیکنای خیلی خوبی هستن و آینده درخشانی دارن
    ببین کی گفتم 🙂

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.