پرسپولیس مشکلی برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید ندارد

0

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را با ۳۰ امتیاز و قرارگیری در جایگاه سوم جدول به پایان رساند و مدیران این باشگاه این روزها علاوه بر تقویت تیم خود به دنبال جذب سرمربی برای تیم خود هستند و از این رو مذاکراتی را با چند گزینه خارجی دنبال می‌کنند.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نیز به دلیل عدم پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات و سابق این تیم بسته است و هنوز مدیران پرسپولیس اقدام به برطرف کردن این مشکل نکرده‌اند.
عبدالکریم حسن مدافع مطرح قطری امروز دوشنبه دو بهمن وارد تهران شد و قرارداد او با این باشگاه فردا سه شنبه ۳ بهمن به طور رسمی به امضا خواهد رسید تا او به عنوان نخستین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی نام بگیرد.

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در رابطه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: پنجره پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان فعلاً بسته است اما برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید مشکلی نداریم و می‌توانیم با بازیکنان مد نظر قرارداد امضا کنیم.

طبق گفته حسینی با بازیکنان جدید امکان عقد قرارداد وجود دارد اما برای ثبت آنها در سازمان لیگ باید پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود تا نفرات جدید بتوانند برای این تیم به میدان بروند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.